Loading...
  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γεροκωστοπούλου 24,
Πλ.Γεωργίου, 26 221 Πάτρα
Τηλ.: 2610 621.346
Fax: 2610 222.377

Email: geotepel@otenet.gr,

          info@geoteepel.gr

Τετάρτη 20 Φεβ 2019
ΓΕΩΤ.Ε.Ε.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ISO 9001:2015
Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, έχοντας πιστοποιηθεί από τις 11 Οκτωβρίου 2016, με ISO 9001:2008,
από τον Σεπτέμβριο του 2018, έχει πλέον πιστοποιηθεί με την καινούργια έκδοση του ISO 9001:2015
για τις υπηρεσίες που προσφέρει στα μέλη του γεωτεχνικούς, στο  σύστημα διαχείρισης ποιότητας και εντάσσεται στους πλέον αξιόπιστους - από την άποψη παροχής υπηρεσιών στα μέλη του Γεωτεχνικούς - Οργανισμούς του Δημόσιου Τομέα:
 
ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2015
με πεδίο εφαρμογής
Παροχή συμβουλών επί θεμάτων Γεωτεχνικού Ενδιαφέροντος, στη Διαχείριση Μελών, στην Ενημέρωση για Επαγγελματικά Θέματα και Δικαιώματα, στην Οργάνωση Ενημερωτικών και Επιστημονικών Εκδηλώσεων- Σεμιναρίων και στις Έντυπες και Ηλεκτρονικές Εκδόσεις.
   
  Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.),  στα πλαίσια της αναβάθμισης της διοικητικής του ικανότητας και των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρει στα μέλη του και για τους σκοπούς πιστοποίησης ISO, καθώς και διατήρησης της πιστοποίησης, έχει συστήσει στα Τμήματά του Ομάδες Διαχείρισης Ποιότητας με μόνιμους μηχανισμούς για συνεχή αξιολόγηση και βελτίωση των διαδικασιών τους. Ως εκ τούτου, αναπτύχθηκαν και εγκαταστάθηκαν μόνιμοι μηχανισμοί διεξαγωγής εσωτερικών και εξωτερικών ελέγχων και επιθεωρήσεων, ενώ με τον εξωτερικό αξιολογητή έρχεται να επιβεβαιώσει, με ανεξάρτητο τρόπο, τη λειτουργία όλων των Υπηρεσιών και Τμημάτων του σύμφωνα με τις προδιαγραφές του παραπάνω προτύπου.
 
  Με την εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας το ΓΕΩΤ.Ε.Ε. επιτυγχάνει, μεταξύ άλλων:
  • Την βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσης των Τμημάτων,
  • Την ορθότερη διαχείριση των πόρων τους,
  • Την τυποποίηση των διαδικασιών τους, 
  • Την ομοιόμορφη εφαρμογή, πανελλαδικά, τόσο στην Κεντρική του Υπηρεσία όσο και  στα Περιφερειακά Παραρτήματά του,
  • Την βελτίωση του χρόνου διεξαγωγής των εργασιών, καθώς και
  • Την βελτίωση των σχέσεών τους με τους πολίτες και
  • Την μείωση του κόστους λειτουργίας του
  Όλες οι παραπάνω εσωτερικές βελτιώσεις, αυξάνουν την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα  της λειτουργίας του Επιμελητηρίου, κάτι που έχει, αναπόφευκτα, αντίκτυπο και στα μέλη του – γεωτεχνικούς, με την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.     Επίσης με το παραπάνω σύστημα εντοπίζονται πλέον άμεσα οι διαδικασίες που παρουσίαζαν τα περισσότερα προβλήματα ή καθυστερήσεις, με απώτερο στόχο την απλοποίησή τους, τη μείωση του χρόνου εκτέλεσής τους και, κατ’ επέκταση, του χρόνου εξυπηρέτησης των γεωτεχνικών.

  Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, έχοντας πλέον εξασφαλίσει την πιστοποίηση των υπηρεσιών του κατά τα πρότυπα ISO 9001:2015, επιτυγχάνει την τήρηση και  βελτίωση των προδιαγραφών των υπηρεσιών που προσφέρει, έτσι ώστε να καλύπτονται οι συνεχώς οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των γεωτεχνικών και να βελτιώνονται οι υπηρεσίες που προσφέρει προς αυτούς, ενώ καθιστά πλέον την ποιότητα ως προτεραιότητα και πρωταρχικό μέλημα της καθημερινής του λειτουργίας.
 
 
Από το
ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
 
 
© Copyright 2010 - 2019 ΓΕΩΤΕΕ, Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας | Παράρτημα Πελοποννήσου & Δυτικής Στερεάς Ελλάδας